قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار متفرقه / با عرضه لاستیک های تقلبی و قاچاق برخورد شدید می شود

با عرضه لاستیک های تقلبی و قاچاق برخورد شدید می شود

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن، فیلتر، پنچرگیران و فیلترسازان تهران ، انتشار اخبار و گمانه زنی هایی مبنی بر افزایش قیمت روغن موتور در پی نوسانات فرآورده های نفتی و ارزی را تکذیب کرد .

به گزارش مجله ماشین زهتاب، داود سعادتی نژاد با بیان اینکه قیمت روغن موتور هیچگونه افزایشی نداشته است، به افزایش قیمت دلار در یک ماهه اخیر اشاره کرد و افزود: قاعدتا با افزایش قیمت دلار از این پس مواد اولیه را باید با دلار جدید وارد کنیم اما هم اکنون قیمت روغن موتور خود افزایشی نداشته است.

وی درباره میزان واردات روغن موتور نیز ضمن اعلام آنکه هم اکنون میزان واردات روغن موتور خارجی به ایران صفر است، افزود: نیازی به واردات روغن موتور نداریم چون روغن موتور در بازار اشباع شده؛ ضمن آنکه واردات روغن موتور به صرفه نیست و روغن موتورهای وارداتی با کاهش قیمت ۵۰ تا ۶۰ درصدی در بازار به فروش می رسد.

وی در عین حال از بازرسی شدید واحدهای صنفی تحت نظارت این اتحادیه به منظور بررسی کالاهای بدون کیفیت، فاقد استاندارد، تقلبی و قاچاق در راستای طرح برخورد با کالای قاچاق خبر داد و با بیان این نکته که قاچاق در صنف ما بسیار اندک است، متذکر شد: صنف ما فقط در بخش لاستیک و اندکی روغن موتور و فیلتر با قاچاق مواجه است که این لاستیکها نیز اکثرا در برون مرزها و مناطق آزاد مشاهده می شود.

وی ادامه داد: در برخی موارد مشاهده شده که جعبه ی فیلترِ با برند داخلی را تعویض می کنند و به قیمت گران تری به فروش می سانند.

سعادتی نژاد در پایان به مردم توصیه کرد که برای خریداری روغن موتور و فیلتر فقط به واحدهای دارای مجوز از اتحادیه مراجعه کنند و حتما فاکتور خرید دریافت کنند.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *