قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خودروهای آلمانی / بوگاتی / ماکت گران قیمت بوگاتی شیرون برای فروش

ماکت گران قیمت بوگاتی شیرون برای فروش

بوگاتی تنها ۵۰۰ دستگاه از شیرون تولید خواهد کرد و برای هر یک از این شیرون های تولیدی نیز قیمت پایه ۲٫۶۱ میلیون دلاری در نظر گرفته شده که به پول خودمان، نزدیک به ۹ میلیارد و ۲۶۶ میلیون تومان می شود.

در واقع برای ما، شیرون رویایی به واقع دست ‌نیافتنی است اما راه های دیگری هم برای رسیدن به یک شیرون وجود دارد؛ البته به شیرونی در مقیاس کوچک تر از دنیای واقعیت.

Bugatti3

آمالگام کالکشن به تازگی ماکتی بی‌نظیر از شیرون در مقیاس ۱/۸ (یک‌هشتم ابعاد واقعی خودرو) ارائه کرده که بصورت دست‌ساز و با اطلاعات و بلوپرینت های ارائه شده توسط بوگاتی، تحت نظارت تیم طراحان و مهندسین بوگاتی ساخته شده و طولی برابر با ۵۶۸ میلیمتر دارد که تقریبا با قطر تایر های مدل فول‌سایز برابری می کند. قیمت آن هم ۱۰۳۴۱ دلار، تقریبا معادل ۳۷ میلیون تومان اعلام شده است! در واقع با پول این ماکت، در ایران، می شود یک پژو پارس سال دوگانه‌سوز، سورن ELX سال و یا پژو ۲۰۶ تیپ ۵ صفرکیلومتر خریداری کرد. البته گزینه ارزان‌قیمت تری هم وجود دارد. آمالگام ماکت مقیاس ۱/۱۲ شیرون را نیز آماده عرضه کرده که تقریبا یک‌ششم مدل ۱/۸ قیمت خورده یعنی ۱۶۳۶ دلار (معادل ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان).

 Bugatti2

Bugatti4

Bugatti1

مجله ماشین زهتاب

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

یک دیدگاه

  1. هر کی بخره دیوونه است . این همه پول فقط به یک ماکت بی مصرف . من که اصلیشو داشته باشم هم به دردم نمی خوره چه برسه به ماکتش . مصرف بنزینش و ماها نمی تونیم برسونیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *