قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / قیمت خودرو / خودروهای صفر مدل ۹۶ در بازار تهران چه قیمتی دارند؟

خودروهای صفر مدل ۹۶ در بازار تهران چه قیمتی دارند؟

بازار خودرو ایران اگرچه این روزها رونقی نسبی گرفته و مشتریان بیشتری را نسبت به هفته قبل به خود می‌بیند، با این حال هنوز حال و هوا و تب و تاب شب عید را ندارد. به گفته فعالان بازار، آنچه سبب این رونق نسبی شده، عرضه محصولات پلاک ۹۶ است و اگر نبود این اتفاق، بازار همچنان در رکود باقی مانده بود.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، هرچه هست، این روزها که مدل‌های ۹۶ سایپا نیز روانه بازار شده‌اند، نمودار خرید و فروش صعودی شده و این در شرایطی است که قیمت‌ها نیز در مقایسه با مدل‌های ۹۵ افزایش یافته‌اند. چند هفته پیش بود که با ورود زودهنگام پلاک‌های ۹۶‌ ایران خودرو، بازار رونقی نسبی و ناگهانی را تجربه و در کنار این اتفاق، قیمت‌ها نیز صعود کرد. البته در ازای افزایش قیمت محصولات پلاک ۹۶ ایران خودرو، محصولات رقیب در سایپا با کاهش قیمت مواجه شدند؛ به‌عنوان مثال، در حالی که تندر اتومات ایران خودرو افزایش قیمت را به خود دید، ساندرو نزول کرد و قیمتش کاهش یافت.

حالا اما با توجه به ورود پلاک‌های ۹۶‌ سایپا و پارس خودرو، تعادل بیشتری بین قیمت محصولات رقیب در ایران خودرو و گروه سایپا ایجاد شده است، هرچند پلاک‌های ۹۵‌ همچنان با قیمتی پایین‌تر عرضه می‌شوند. اما آن‌طور که نمایشگاهداران خودرو پایتخت می‌گویند، در حال حاضر اوضاع عرضه خودرو به بازار از سوی خودروسازان، مناسب بوده و اگر این اوضاع ادامه پیدا کند، در هفته‌های پایانی سال، قیمت‌های منطقی‌تری را در بازار شاهد خواهیم بود. به گفته آنها، البته هنوز مشخص نیست روند تقاضا در بازار به اصطلاح شب عید، به چه شکل است، با این حال به‌طور طبیعی باید با افزایش خرید و فروش در این هفته‌های باقیمانده تا نوروز ۹۶، مواجه شویم.

قیمت کلیه خودروهای مدل ۹۶ در بازار تهران – ۲۸ بهمن ماه ۹۵ :

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *