قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خودروهای ایرانی / ایران خودرو / فروش اقساطی خودرو در شرکت های وارنا خودرو

فروش اقساطی خودرو در شرکت های وارنا خودرو

شرکت وارنا خودرو پرشین بهترین شرایط فروش اقساطی انواع خودرو داخلی و خارجی را ارائه میکند.

فروش اقساطی خودرو در تمام دنیا بسیار پرطرفدار است و بزرگ ترین کمپانی های خودرو سازی دنیا شرایط متنوعی را برای فروش خودرو های خود بصورت قسطی به مشتریان ارائه میدهند.

در ایران نیز شرکت های خودروسازی و شرکت های لیزینگ زیادی وجود دارد و میتوانیم خودرو مورد نظر خود را با یک پیش پرداخت و اقساط ماهیانه بخریم.

شرکت وارنا خودرو پرشین نیز یکی از برترین شرکت های خصوصی فروش اقساطی خودرو در ایران است که امکان خرید انواع خودرو های داخلی و خارجی را محیا کرده است. وارنا خودرو پرشین در زمینه فروش اقساطی خودرو خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می دهد.

فروش اقساطی ایران خودرو

پژو ۲۰۶ یکی از محبوب ترین ماشین های ایران خودرو است و شرکت وارنا خودرو پرشین امکان خرید این خودرو به صورت اقساطی را ارائه میکند.

فروش اقساطی خودرو دنا که دارای ظاهر مدرن تر و موتور قدرتمند نسبت به سایر تولیدات ایران خودرو است، با استقبال خوبی در حال فروش در این شرکت است.

پژو ۴۰۵ یکی دیگر از خودرو های با سابقه ایران خودرو است که بصورت اقساط در این شرکت به فروش میرسد.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سمند se به سایت شرکت وارنا خودرو مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو رنوکپچر

یکی از لوکس ترین خودروهای شهری موجود در بازار خودرو ایران و جهان، کپچر ساخت کمپانی رنو فرانسه می باشد. خودرویی لوکس، اسپورت و ایمن که یکی از بهترین گزینه ها برای جوانان و خانواده ها می باشد.

فروش اقساطی پارس خودرو

برلیانس یکی از محبوب ترین خودرو های جدید است که توسط پارس خودرو در ایران مونتاژ میشود. چهره جذاب و امکانات نسبتا بالا، باعث شده است که این خودرو چینی در ایران مورد استقبال قرار بگیرد.

تندر ۹۰ و ساندرو نیز جزو محبوب ترین خودروهایی هستند که این شرکت امکان خرید آن بصورت اقساط فراهم کرده است.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی پارس خودرو به سایت شرکت وارنا خودرو مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو کرمان خودرو

کرمان خودرو با ارائه خودرو های لیفان در مدل هایX50 ،۸۲۰ و X60 اتومات، S5 اتوماتیک، و هیوندای i10 و i20 امروز جزو خودرسازی های محبوب در ایران است.

چهره جذاب، امکانات متنوع و البته خاص در نوع خودش و قیمت مناسب نسبت به بازار و تجهیزات، از دلایلی هستند که این خودرو ها را بین پرفروش ترین خودروهای سال قرار می دهند.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی لیفان X60 و سایر مدل های لیفان به سایت وارنا خودرو مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو مدیران خودرو

وارنا خودرو یکی از پیشگامان در فروش محصولات مدیران خودرو است.

MVM550 یکی برترین خودرو های این مدیران خودرو است. در طراحی این خوردو به ظاهر، چراغ ها، شیشه ها، ابعاد و… تمرکز ویژه ای شده است به طوری که کمتر نقصی را در آن می توانیم دریابیم.

MVM315 نیز با دو مدل هاچ بک و صندوق دار جزو خودرو های محبوبی است که قیمت بسیار مناسب آن توجه جوانان را به خود جلب کرده است. MVM110 و MVM X33S نیز جزو خودرو های پرطرفدار مدیران هستند.

فروش اقساطی خودرو مزدا ۳

مزدا ۳ یکی از خودروهایی است که بخاطر طراحی فوق العاده چهره اش همیشه بروز است! نسخه به روزتر و عام پسند تر مزدا ۲ با صندوق که علاوه بر چهره لوکس و اسپرت خودش از امکانات فوق العاده بالایی بهره مند است. این خودرو به خوبی توانسته بین خانواده ها و اقشار مختلف جامعه جای خودش را پیدا کند و باتوجه به ظاهر زیبا، فروش مناسبی کسب کند.

مزدا از جمله خودروهایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و توسط گروه بهمن در ایران مونتاژ می شود.

فروش اقساطی خودرو کیا موتورز

اسپورتیج را میتوانیم یکی از خوش نام ترین شاسی بلند های کیا و محبوب ترین های ایران بنامیم. ظاهر شیک و لوکس به همراه امکانات بالا و البته قدرت و شتاب گیری بالا، همه باعث شده است که این خودرو طرفداران زیادی بین مردم نه تنها در ایران بلکه در کشورهای مختلف جهان پیدا کند.

پیکانتو به عنوان پرچمدار خودروهای مخصوص شهر کیاموتورز بسیار محبوب است.

اپتما، خودرویی با ابعاد نسبتا بزرگ، جذاب و پرقدرت که با شتاب بالا لذت فوق العاده ای از رانندگی را به شما منتقل می کند.

سورنتو به عنوان از یکی برترین خودروهای شاسی بلند کیاموتور شناخته میشود. طراحی فوق العاده این خودرو در کنار قدرت و امکانات مهیج آن را به یکی از پرطرفدار ترین خودروهای شاسی بلند تبدیل کرده است.

فروش اقساطی خودرو هیوندای

ولستر یکی از پرطرفدار ترین ماشین های تولید هیوندای است. ظاهر اسپرت و لوکس این خودرو، یکی از برجسته ترین ویژگی های آن است. این خودروی کوپه هاچ بک، با ابعاد خودش، توانسته یکی از شتابنده ترین خودروهای هیوندای باشد.

سوناتا جزو برترین خودروهای سواری هیوندای است. این کمپانی در طراحی پلت فرم ظاهری، تصویر بسیار زیبایی در ذهن ها پدید آورده است.

سنتنیال هم یکی از خاص ترین های هیوندای می باشد که ترکیب سنت و مدنیزه به خوبی درون این خودرو قابل درک است.

اما هرگاه اسم هیوندای می آید، همه به یاد سانتافه می افتند! این خودرو یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین خودروهای جهان است. چهره فوق العاده، طراحی ویژه و امکانات متعدد تعبیه شده روی این خودرو، پل های پیشرفت آن را یکی یکی ساخته اند!

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی سوناتا به سایت شرکت وارنا خودرو پرشین مراجعه کنید.

فروش اقساطی محصولات تویوتا

تویوتا ۸۶، هایلوکس، هایس، پرادو، اف جی کروزر، یاریس هاچ بک و کمری چزو برترین های تویوتا هستند که در تمام دنیا بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی پریوس و سایر مدل های تویوتا به وب سایت شرکت وارنا خودرو مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو جیلی

کمپانی خودروسازی جیلی یکی از کمپانی های چینی موفق در صنعت خودروسازی است که توانسته فروش فوق العاده را به دست آورد و سهم قابل توجهی از بازار را کسب کند! طی سال های اخیر، طرفداران این کمپانی خودروسازی روز به روز، رو به افزایش هستند.

شرایط فروش اقساطی خودرو در شرکت وارنا خودرو پرشین

۴۰% قیمت خودرو به صورت پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط ۲۴ الی ۶۰ ماهه پرداخت است و تحويل خودروها ٣٠ الی ٤٥ روز كاری ميباشد.

برای مشاهده جداول قیمت و شرایط اقساطی بلند مدت به سایت شرکت وارنا خودرو پرشین (arman-khodro.com) مراجعه کنید.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

سلول های خورشیدی بر روی سقف محصولات تسلا نصب می شود

ماسک به موفقیت هایی در مسیر تجاری سازی استفاده از سلول های خورشیدی برای ذخیره …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *