قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار متفرقه / رونمایی از قوی‌ ترین و گران‌ ترین دوچرخه در تاریخ شرکت پژو

رونمایی از قوی‌ ترین و گران‌ ترین دوچرخه در تاریخ شرکت پژو

به دنبال رونمایی از دوچرخه پیشرفته و الکتریکی eC۰۱ در اوایل سال جاری و همچنین رونمایی از دوچرخه تاشو الکتریکی eF۰۱ در هفته گذشته، کمپانی بزرگ پژو از گران‌ترین و قوی‌ترین دوچرخه خود تحت عنوان eU۰۱s رونمایی کرد.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، پژو در ساخت دوچرخه پیش از آن که به صنعت خودروسازی روی بیاورد، دارای سنت دیرینه‌ای است و به طور دقیق‌تر این کمپانی فرانسوی از سال ۱۸۸۲ میلادی به طراحی و تولید دوچرخه‌های مختلف برای انواع سنین مشغول بوده است، حال این کمپانی بزرگ فرانسوی پس از گذشت تقریبا ۱۳۰ سال از فعالیت خود، در چند روز گذشته از قوی‌ترین و گران‌ترین دوچرخه تاریخ خود با کمک بوش آلمان رونمایی کرده است.

همانطور که احتمالا می‌دانید، کمپانی پژو در نامگذاری محصولاتش به صورت رمزی کار می‌کند و این مهم شامل دوچرخه‌های تولیدی آن هم می‌شود. نام eU۰۱s در زبان پژو از چندین حروف مخفف تشکیل شده است، به این صورت که e بیانگر الکتریکی بودن دوچرخه مذکور است، حرف U برای دوچرخه‌های شهری پژو بکار می‌رود، دو عدد ۰۱ بیانگر سطح بالای این دوچرخه بوده و در نهایت حرف S هم نشان از سرعت بالای این دوچرخه دارد تا در مجموع نام “eU۰۱s” شکل بگیرد.

این دوچرخه براساس گفته‌های پژو، با دو سیستم الکتریکی متفاوت عرضه می‌شود. برای مدل اول بسته تامین کننده انرژی WH-۴۰۰ در نظر گرفته شده که قادر خواهد بود حداکثر سرعت دوچرخه را به ۲۵ کیلومتر بر ساعت رسانده و تا حداکثر مسافتی ۷۵ کیلومتری دوچرخه و سرنشین را همراهی کند. در حالی که مدل دوم با بهره‌گیری از بسته تامین کننده انرژی WH-۵۰۰، می‌تواند تا حداکثر سرعتی ۴۵ کیلومتر بر ساعتی و همچنین مسافتی ۹۵ کیلومتری پاسخگوی نیاز صاحبش باشد.

شاید با وجود بسته WH-۵۰۰ کمتر کسی به سراغ بسته WH-۴۰۰ برود، ولی باید به این نکته توجه داشت که حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعتی دوچرخه eU۰۱s، آن را در دسته موتورسیکلت‌های کوچک شهری یا اصولا موتورهای گازی قرار می‌دهد که می‌بایست حتما برای سواری با آن کلاه ایمنی، بیمه نامه و همچنین سند ثبت نامی داشت. در صورتی که مدل ضعیف‌تر نیازی به این‌ها نخواهد داشت.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *