قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خودروهای ژاپنی / تویوتا / تویوتا به تگزاس می رود

تویوتا به تگزاس می رود

به گزارش مجله ماشین زهتاب، مقر فرماندهی جدید تویوتا در پلانوی تگزاس تقریباً تکمیل شده و از جولای سال جاری برنامه‌های شرکت در آن اجرا خواهد شد. بدین ترتیب مقر اسبق این شرکت ژاپنی در تورنس کالیفرنیا هم‌اکنون خالی بوده و به فروش می‌رسد. بهای تخمین زده شده برای این مجموعه می‌تواند از ۱۵۰ میلیون دلار عبور کند.

مجموعه‌ی جدید کامپوس در پلانو از بخش‌های اداری و فضای صنعتی تشکیل شده و حدود ۳ هزار نفر کارمند دارد. تویوتا در سال ۲۰۱۴ از کار خود روی مرکز جدید در تگزاس پرده برداشت اما از فروش مجموعه‌ی قبلی تا زمان کنونی دست نگه داشت. دلیل کار این بوده که خودروساز می‌خواسته فضای شخصی برای کارکنان خود را تضمین کرده و پروژه را تا زمان اتمام تأسیسات جدید به‌صورت راز نگه دارد.

در حال حاضر ساختمان‌های مقر فرماندهی جدید تویوتا تقریباً به‌صورت کامل تکمیل شده و انتظار می‌رود ۷۵ درصد از ۳ هزار نفر یاد شده از کالیفرنیا به تگزاس جابجا شوند. برخی از افرادی که تصمیم گرفته تا با تویوتا به تگزاس نیایند با افراد با استعداد جدیدی جایگزین خواهد شد. هزار نفر دیگر از کارکنان این شرکت از مجموعه‌ی تویوتا در کنتاکی و نیویورک به این مجموعه خواهند پیوست.

وظیفه‌ی اصلی تویوتا در سال ۲۰۱۷ به دست آوردن دوباره‌ی جایگاه شماره ۱ خود در صنعت خودرو خواهد بود. سال پیش تویوتا ۱۰.۲ میلیون دستگاه خودرو را در سراسر جهان به فروش رساند درحالی‌که رقیب اصلی آن یعنی گروه فولکس‌واگن موفق به فروش ۱۰.۳ میلیون خودرو، کامیون و اتوبوس شد که رشدی ۳.۸ درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد. فروش تویوتا در آمریکا در سال ۲۰۱۶ کاهش یافت اما انتظار می‌رود تویوتا امسال به خاطر عرضه نسل جدید کمری رشد فروش داشته باشد.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *