قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خودروهای آلمانی / بی ام و / ب ام و در نمایشگاه Intermot از سه موتورسیکلت خود رونمایی کرد

ب ام و در نمایشگاه Intermot از سه موتورسیکلت خود رونمایی کرد

کمپانی موتورسیکلت‌سازی ب ام‌ و، موسوم به BMW Motorrad، نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت Intermot در کلن را برای معرفی سه محصول جدید و جذاب خود، انتخاب کرده است.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، امسال، نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت کلن آلمان شاهد رونمایی از سه موتورسیکلت جدید و هیجان‌انگیز بی‌ام‌و بود.

کمپانی موتورسیکلت‌سازی بی‌ام‌و، موسوم به BMW Motorrad، نمایشگاه بین‌المللی موتورسیکلت Intermot در کلن را برای معرفی سه محصول جدید و جذاب خود، انتخاب کرده است.

اولین مدل معرفی شده توسط کمپانی موتورسیکلت سازی بی‌ام‌و، نسخه‌ی بروزرسانی شده‌ی مدل بسیار محبوب S ۱۰۰۰ R استاندارد است که در حقیقت یک موتورسیکلت رودستر محسوب می‌شود.
این مدل، با ظاهر کنونی‌اش، از سال ۲۰۱۴ میلادی به تولید رسیده است و با اینکه مدت‌زمان زیادی از عرضه‌ی آن نمی‌گذرد، به خوبی توانسته است در بازار پر رقابت موتورسیکلت‌ها بدرخشد. این موتورسیکلت نیز مانند مدل S ۱۰۰۰ RR وسیله‌ی نقلیه‌ای برای جاده و پیست است و رقبای آن KTM Superduke و Triumph Speed Triple R هستند.

دومین مدل معرفی شده توسط بی‌ام‌و مدل جدید R nineT است. طبق شایعات منتشر شده پیرامون این مدل، R nineT جدید با تمرکز بر ویژگی‌های اسپرت‌، طراحی و تولید شده است. مدل جدید، زیبایی خاص قسمت جلویی خود را مرهون الهام گرفتن از مدل R ۹۰ S بسیار قدیمی است.

highres_bmw

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *