قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار خودرو / خودروهای داخلی / خدمات ویژه سایپا یدک به مناسبت عید سعید غدیرخم و هفته دفاع مقدس

خدمات ویژه سایپا یدک به مناسبت عید سعید غدیرخم و هفته دفاع مقدس

سازمان خدمات پس از فروش سایپا به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و هفته دفاع مقدس به مشتریان گروه سایپا خدمات ویژه ارائه می‌دهد.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، سازمان خدمات پس از فروش سایپا به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و هفته دفاع مقدس به مشتریان گروه سایپا خدمات ویژه ارائه می‌دهد.

در این طرح که از سی و یکم شهریور تا پایان روز ششم مهر ماه به مناسبت عید سعید غدیر خم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود، مالکان کلیه خودروهای X۱۰۰ ، تیبا و تیبا ۲ در دوران گارانتی و غیر گارانتی با عمر کمتر از ۱۰ سال می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سایپایدک در سراسر کشور از بسته خدماتی سرویس ادواری (شامل تعویض روغن، فیلتر روغن و فیلتر هوا)، بسته خدماتی تعویض لنت جلو، بسته خدماتی تعویض تیغه برف پاک کن جلو و بسته خدماتی سرویس امداد تصادفات (ارائه خدمات حمل رایگان خودرو به علت تصادفات به مدت ۳۶۵ روز ) با ۵۰ درصد تخفیف در قیمت قطعات و اجرت بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود طرح ویژه خدمات رسانی سایپایدک به مناسبت هفته دولت که در ابتدای شهریور سال جاری برگزار شد، استقبال گسترده و کم نظیر مشتریان را در پی داشت.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *