قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار خودرو / خودروهای خارجی / رنو کانسپت ترزور را ستاره جدید نمایشگاه پاریس معرفی کرد

رنو کانسپت ترزور را ستاره جدید نمایشگاه پاریس معرفی کرد

رنو در آخرین لحظه با انتشار تصاویر جدیدترین کانسپت خود با نام ترزور همه را غافلگیر کرد و ستاره جدید نمایشگاه پاریس را معرفی نمود.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، رنو اولین تصاویر از کانسپت ترزور را در توییتر منتشر نمود و به نظر می‌رسد این خودروی جدید امروز در استیج مرکزی نمایشگاه پاریس در معرض دید خبرنگاران قرار بگیرد.

رنو تست های خودرو را پیش از این به اتمام رسانده و یک فیلم کوتاه از فضای داخلی خودرو که از پشت یک لنز قرمز ضبط شده منتشر کرده که به نظر می‌رسد ترزور به قابلیت های خودرانی مجهز است. در انتهای فیلم تصویری مشاهده می‌شود که گویا کاپوت جلوی اتومبیل می‌باشد.

رنو اعلام کرده است ترزور اوج تکامل زبان طراحی جدید رنو است که در محصولات فعلی این شرکت مشاهده می‌شود. این اتومبیل جانشینی برای کانسپت رنو دزیر می‌باشد که در سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و با وجود دماغه بزرگ و نشان الماس برجسته رنو در جلوپنجره ویژگی های طرح های فعلی رنو را به نمایش می‌گذاشت.
به گفته خودروساز بزرگ فرانسه، ترزور ابعاد کشف نشده ای از این برند را مطرح می‌کند که در طرح های آینده باید بر آنها تمرکز شود. حرف Z در نام این کانسپت به پیشرانه تمام الکتریکی Z.E. آن اشاره دارد. پس تا اینجا متوجه شدیم که با یک ابراتومبیل فرانسوی تمام الکتریکی با قابلیت های خودرانی بالا روبرو هستیم.
رنو ترزور امروز در نمایشگاه پاریس به طور رسمی رونمایی خواهد شد و قطعا جزییات بیشتری از آن برای شما خوانندگان منتشر می‌شود.

renault-trezor1

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *