قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار خودرو / خودروهای خارجی / رونمایی از کانسپت مرسدس AMG GT سدان در نمایشگاه ژنو

رونمایی از کانسپت مرسدس AMG GT سدان در نمایشگاه ژنو

کانسپت مرسدس AMG GT سدان در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد. این خودرو نسخه‌ی سدان، سوپراسپرت مرسدس AMG GT است.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، شرکت مرسدس AMG که پیش‌تر به AMG موسوم بود، به تدریج در حال گذر از شرکتی که شاخه‌ی تیونینگ مرسدس‌بنز محسوب می‌شود، به یک خودروساز مستقل و هم‌رده مانند استون‌مارتین و لامبورگینی است. در حال حاضر تنها خودروی مستقل مرسدس AMG، خودروهای اسپرت GT است؛ اما طی سال‌های آینده شاهد عرضه‌‌ی دو خودروی دیگر در سبد محصولات رده‌بالای این شرکت خواهیم بود.

یکی از پروژه‌های این شرکت، ابرخودروی پروژه‌ی ONE است که توسط تیم فرمول یک مرسدس AMG توسعه یافته است. این ابرخودرو در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ و در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس AMG، رونمایی خواهد شد. دومین پروژه‌ی شرکت مرسدس AMG، سدان AMG GT خواهد بود که طی ساعات آینده و در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ تحت عنوان یک سدان کانسپت رونمایی می‌شود. در تیزر منتشرشده از این کانسپت، نام خودرو آشکارا GT عنوان شده است، که هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

طراحی تمامی کانسپت‌های این شرکت، تحت تأثیر خودروهای اسپرت GT از جانب AMG قرار گرفته است. هرچند از لحاظ فنی، این طرح‌ها بسیار نزدیک به نسخه‌های معمولی مرسدس بنز همانند کلاس C و E هستند که از پلتفرم MRA این شرکت با ساختار محور محرک عقب بهره می‌برند. این خودرو در صورت تولید، رقیب سدان‌هایی با عملکرد عالی و جذاب، همچون بی ام و M۶ گرن کوپه و پورشه پانامرا خواهد بود.

احتمالاً به یاد دارید که ایده‌ی اولیه‌ی این سدان، از سوپراسپرت SLS AMG که چندین سال قبل عرضه شده بود، به ذهن AMG خطور کرده است. AMG تا حد امکان به این ایده واقعیت بخشیده است و بدیهی است که این شرکت، هرگز از ایده پردازی و تحقق ساخت سدانی با عملکرد بالا، دست نکشیده است. اطلاعات بیشتر درباره‌ی جزئیات سدان کانسپت مرسدس AMG GT، در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *