قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خودروهای ایتالیایی / فراری / فراری ۴۵۸ نسخه نیکی لائودا را روانه بازار کرد

فراری ۴۵۸ نسخه نیکی لائودا را روانه بازار کرد

به گزارش مجله ماشین زهتاب، فراری نسخه‌ی جدیدی از خودرو جذاب فراری ۴۵۸ را با نام نیکی لائودا، راننده‌ی اسبق تیم فرمول یک وارد بازار کرده است.

فراری ۴۵۸ یکی از جذاب‌ترین مدل‌های این کمپانی است که طرفداران خاص خودش را دارد. فراری نسخه‌ای از مدل ۴۵۸ را به نام راننده‌ی اسبق تیم فرمول یک، نیکی لائودا نامگذاری و روانه‌ی بازار کرد. در ادامه با زومیت همراه باشید.

ferrari3

فراری با ساخت مدل ۴۵۸ خود توانسته این خودرو را در میان ابرخودروهای مورد توجه قرار دهد. این خودرو از یک پیشرانه‌ی ۴۴۹۹ سی‌سی هشت سیلندر خورجینی بهره می‌برد که توان دورگیری موتور این خودرو را تا ۹۰۰۰ دور بردقیقه افزایش می‌دهد.

ferrari2

شاید این مدل جدید فقط یک ۴۵۸ عادی با رنگ‌آمیزی متفاوت به نظر رسد ولی این خودرو با دوخت جدید صندلی‌ها توانسته جلوه‌ی خاصی به نماد اسب این فراری بدهد. همان‌طور که گفته شد نام این نسخه از ۴۵۸ را نیکی لائودا نهاده اند که یادآور دوران طلایی تیم فراری در مسابقات فرمول یک باشد. یکی از دارندگان خودروی برلینتا، رنگ‌آمیزی این خودرو به شیو‌ه‌‌ای که بیانگر دوران درخشان اسکودریا باشد را برای ادای احترام به فراری درخواست کرد.

ferrari1

بنا به این درخواست سقف این خودرو به رنگ سفید رنگ‌آمیزی شده است که نمایانگر پرچم ایتالیا باشد و همچنین از رینگ‌هایی به رنگ طلایی در خودروی مذکور استفاده شده است.

ferrari

فراری برای این خودرو قیمتی معادل ۲۶۰ هزار پوند تعیین کرده که خریداران می‌توانند با پرداخت این مبلغ صاحب یکی از خاص‌ترین فراری‌ها شوند. باید به این نکته نیز توجه داشت که آخرین باری که ۴۵۸ در سال ۲۰۱۴ به فروش گذاشته شد قیمتی برابر ۲۸۵ هزار پوند داشت. 

ferrari4

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *