قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار خودرو / خودروهای خارجی / جانشین لندروور دفندر پس از ۶۷ سال معرفی شد

جانشین لندروور دفندر پس از ۶۷ سال معرفی شد

جانشین دفندر پرافتخار تحت یک برنامه سنگین مهندسی توسعه یافته و اکنون بطور مخفیانه آزمون های مربوط به قابلیت های آفرود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، لندروور بالاخره در یک تصمیم تاریخی اقدام به جایگزین کردن دفندر خواهد کرد. خودرویی که ۶۷ سال است تقریبا بدون تغییر عمده ظاهری در خط تولید بوده است؛ در پایان سال آینده به خاطره ها خواهد پیوست. البته در مورد جانشین آن که از اوایل ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد باید گفت یک اتومبیل مدرن با همان قابلیت های آفرود می‌باشد.

لندروور در ۲۰ سال گذشته با وجود حفظ کلیات ظاهری دفندر قابلیت های آن را به طرق مختلف ارتقا داده است که از آن جمله می‌توان به ترمز ضد قفل، سیستم کنترل کشش و سیستم کمکی تپه نوردی اشاره کرد که به همراه شاسی تقویت شده؛ دفندر را در صدر اتومبیل هایی با قابلیت آفرود قرار داده است.
جانشین دفندر پرافتخار تحت یک برنامه سنگین مهندسی توسعه یافته و اکنون بطور مخفیانه آزمون های مربوط به قابلیت های آفرود را پشت سر می‌گذارد. این مطالبی است که رالف اسپت، مدیرعامل لندروور در نمایشگاه اخیر پاریس بیان کرده و گفت تلاش شده تا در طراحی ظاهر دفندر جدید شباهت آن با نسل قدیمی حفظ شود.
برخلاف دیگر مدل های لندروور که معمولا از فروش موفقی در بازار برخوردار هستند، به نظر می‌رسد انگلیسی ها در خصوص بازاریابی و مسائل تجاری دفندر جدید به مشکل خورده اند. این می‌تواند دلیل عمده تاخیر ورود این خودرو به بازار و دو بار تمدید تولید نسل قدیمی دفندر باشد. اولین بار مدیران لندروور سال ۲۰۱۵ را برای جایگزین کردن دفندر در کنار ارائه نسل جدید دیسکاوری و رنج روور معرفی کردند.

البته فروش نسل فعلی دفندر با تمام قابلیت های بی همتای صخره نوردی آن نیز چنگی به دل نزده و در سال های اخیر به ندرت به ۲۰ هزار دستگاه رسیده که چنین تولیدی برای یک خودروی مدرن به هیچ وجه توجیه اقتصادی ندارد. نسل جدید دفندر برای ورود به خط تولید باید رقم فروش سالانه ۵۰ هزار دستگاه را تضمین کند که گویا مدیران لندروور هنوز از این مطلب مطمئن نیستند.
در تصاویری که تاکنون به نسل جدید دفندر منتسب شده است ارتفاع و طول خودرو به نظر در ابعاد دفندر فعلی است اما با اورهنگ (فاصله دماغه عقب و جلو تا چرخ ها) بسیار کمتر می‌تواند از قابلیت های آفرود بیشتری نسبت به دفندر فعلی هم برخوردار شود. درباره موتور و گیربکس آن طبیعتا زود است که اطلاعات خاصی منتشر شود اما گمانه زنی هایی مبنی بر استفاده از تعلیق ارتقا یافته دیسکاوری در دفندر به گوش می‌رسد. این کوهنورد جدید برای اینکه قیمت نسبتا پایین دفندر فعلی را حفظ کند احتمالا در تاسیسات لندروور در اسلواکی تولید خواهد شد. با این تفاسیر بازه قیمتی که برای دفندر جدید پیش بینی می‌شود بین ۳۵ تا ۴۰ هزار پوند خواهد بود.

منبع : پدال

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *