قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار متفرقه / جریمه ۳۰ هزار تومانی در انتظار خودروهایی که تجهیزات زمستانی ندارند

جریمه ۳۰ هزار تومانی در انتظار خودروهایی که تجهیزات زمستانی ندارند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به قانون اجباری همراه داشتن تجهیرات زمستانی در خودرو گفت:رانندگانی که تجهیزات زمستانی مناسب (زنجیر چرخ و ..) را ندارند، ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، سردار محمدرضا مهماندار با اعلام اینکه از نخستین ساعات بامداد امروز و در پی بارش برف سنگین در تهران ماموران پلیس راهور تهران بزرگ در معابر حضور دارند و نسبت به تسهیل در تردد خودروهای سواری و باز کردن گره ترافیکی در معابر فرعی و شناسایی معابر یخ زده فعالیت می کنند، گفت: بر اساس قانون اجباری همراه داشتن تجهیزات زمستانی در داخل خودرو خودروهایی که فاقد تجهیزات زمستانی باشند ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در این میان با بارش برف و باران شاهد افزایش بار ترافیکی در تهران هستیم، از آمادگی و برنامه ریزی مناسب پلیس راهور پایتخت برای تسهیل تردد شهروندان و روان سازی ترافیک معابر اصلی در این ایام خبر داد.

به گفته سردار مهماندار، بر همین اساس ماموران پلیس راهور تهران بزرگ با آمادگی کامل و استقرار در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت از جمله بزرگراه های چمران، حکیم، همت و معابر شمالی شهر آمادگی لازم برای نظم بخشی به تردد و روان سازی ترافیک شهری را دارند.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *