قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار متفرقه / چه برندی برای نمایندگی ها سود بیشتری دارد؟

چه برندی برای نمایندگی ها سود بیشتری دارد؟

سود نمایندگی‌های تویوتا و هوندا در حال رشد است درحالی‌که نمایندگی‌های لکسوس، آئودی، اینفینیتی و آکورا امسال با کاهش سود دورقمی مواجه شده‌اند.

نمایندگی‌های نیسان و آکورا بیشترین کاهش سود را طبق تخمین‌های Partners Haig تجربه کرده‌اند.

به گزارش مجله ماشین زهتاب ، طبق گفته‌های Alan Haig رئیس شرکت، این اولین بار است که چنین داده‌هایی منتشر می‌شود. کمپانی او با استفاده از داده‌های انجمن‌های NCM محاسبات خود را انجام داده و نتایج را منتشر کرده است.

Haig می‌گوید:

این گستره‌ی دید به خریداران، مالکان و فروشنده‌ها ایده‌ای از آنچه باید انجام دهند به دست می‌دهد. این مطالعه همچنین می‌تواند آغاز کننده‌ی گفت‌وگوها بین نمایندگی‌ها و خودروسازها به منظور بهبود روش‌ها باشد.

او اضافه می‌کند:

اگر شما یک نماینده‌ی نیسان باشید و شرکت عملکرد شما را زیر سؤال ببرد، شما در حقیقت نمی‌دانید که عملکرد خود را چگونه با دیگر نمایندگی‌ها مقایسه کنید. آن‌ها هم‌اکنون می‌توانند به این مطالعه نگاه کنند و بگویند نیسان، مدل تجارت شما در سال حدود ۱ میلیون دلار برای نمایندگی‌ها درآمد دارد اما نمایندگی‌های تویوتا و هوندا ۲.۵ تا ۲.۱ میلیون دلار درآمد دارند.

تیم Haig آمارهای عملکردی خود را از NCM که به‌صورت ماهانه داده‌های مالی و عملکردی بیش از ۴۱۰۰ نمایندگی را تحلیل می‌کند به دست می‌آورد. تیم Haig سپس کارایی هر برند را برای اندازه‌ی متوسط فروش مدل‌های جدید در برابر داده‌های منتشره از سوی NCM مقایسه می‌کند.

برخی از نتایج شگفت‌انگیز است. برای مثال علیرغم تقاضای بالای مصرف‌کننده‌ها برای تراک ها، برندهای داخلی آمریکا با کاهش سود سالانه‌ی خود مواجه شده‌اند.

جگوار لندروور بیشترین میزان سود در معافیت را که برابر با ۳.۳ میلیون دلار است گزارش کرده است؛ زیرا لندروور به عنوان یک کمپانی نسبتاً کوچک مطرح بوده و میزان گسترش ساختارهایش کم است بنابراین می‌تواند سود بیشتری را به دست آورد.

Haig می‌گوید مدل‌هایی که تولید کمتری داشته و سود پایینی را در هر مدل عاید کارخانه می‌کنند به نظر می‌رسد که از میدان خارج می‌شوند. Haig شرکت‌های مزدا، کیا و هیوندای را می‌گوید. به نظر او فروش در هر محل و سود به ازای هر خودروی تولیدی بالا نیست. ما همه‌ی این‌ها را می‌دانیم اما دیدن داده‌های واقعی به ازای هر فرانشیز (معافیت) خالی از لطف نیست.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *