قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار خودرو / خودروهای خارجی / جنسیس از نسخه اسپرت ۳.۳ لیتری G۸۰ رونمایی کرد

جنسیس از نسخه اسپرت ۳.۳ لیتری G۸۰ رونمایی کرد

جنسیس، برند لوکس جدید هیوندای، در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس از G۸۰ اسپرت ۲۰۱۸ با موتور ۳.۳ لیتری رونمایی کرد و خانواده خود را با یک نسخه جدید که روی قدرت و سرعت تمرکز دارد، گسترش داد.

به گزارش مجله ماشین زهتاب، همانطور که نام این خودرو نشان می دهد، G۸۰ اسپرت ۳.۳T از یک موتور توربوشارژ دوگانه V۶ با توان خروجی ۳۶۵ اسب بخار و ۵۰۹ نیوتن متر گشتاور بهره مند است.

این پیشرانه در کنار یک گیربکس هشت دنده که در نسخه های ۳.۸ لیتری و ۵ لیتری این خودرو نیز وجود داشت قرار گرفته است ولی به همراه یک تیونینگ نرم افزاری بی نظیر و فناوری تغییر دنده سیمی استاندارد عرضه شده است.

در کنار پیشرانه به روز رسانی شده، G۸۰ ۳.۳T از یک سیستم تعلیق بهبود یافته با کنترل دائم نوسانات برای سازگاری بهتر سواری و دینامیک خودرو برخوردار شده است. ترمزها نیز در این نسخه نسبت به قبل تقویت شده است.

به روزرسانی فنی خودرو با سبک و سیاق تهاجمی تر خودرو به وسیله استفاده از جلوپنجره کروم تیره و طراح های منحصربفرد در نمای جلو و عقب خودرو همراه شده است. رینگ آلومینیومی تیره ۱۸ اینچی ظاهر خودرو را بهبود بخشیده و با جزئیات متعدد مشکی در تریم خودرو هماهنگ است.

همچنین خودرو از پدالهای بهینه، صندلی های اسپرت و یک فرمان ضخیم تر بهره مند است. خریداران می توانند از بین چرم مشکی و خاکستری یکی را برای تودوزی خودرو استفاده کنند که هر دو دارای دوخت با نخ متضاد هستند.

جنسیس G۸۰ ۲۰۱۸ قرار است بهار ۲۰۱۷ روانه بازار شود.

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *