قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه / خبر ها / اخبار خودرو / خودروهای خارجی / سیتروئن از کانسپت جدید C۳ WRC رونمایی کرد

سیتروئن از کانسپت جدید C۳ WRC رونمایی کرد

به گزارش مجله ماشین زهتاب ، سیتروئن به تازگی تصاویر کانسپت خودروی مسابقه‌ای C۳ WRC را منتشر کرده است. طراحی خودروهای حاضر در رقابت قهرمانی رالی جهان ۲۰۱۷ هنوز نهایی نشده اما این کانسپت پیش‌نمایشی از خودرویی که کار خود را از رالی مونت کارلو در ژانویه آغاز خواهد کرد نشان می‌دهد.

citroen5

معرفی رسمی و عمومی این خودرو در نمایشگاه پاریس خواهد بود. سیتروئن می‌گوید که این خودرو بسیار نزدیک به خودروی نهایی است بنابراین با تغییرات دراماتیکی که در قوانین آئرودینامیکی سال ۲۰۱۷ صورت پذیرفته، قوس چرخ‌های پله‌ای، بال بزرگ و دیفیوزر احتمالاً در نسخه‌ی نهایی موجود خواهند بود.

citroen4

قدرت ۳۷۵ اسب بخاری خودرو از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربو حاصل شده و از طریق دیفرانسیل مرکزی الکترونیکی هوشمندی که در سال ۲۰۱۷ استفاده از آن مجاز است به هر چهارچرخ فرستاده می‌شود.

citroen3

C۳ WRC بازگشت شکوهمندانه‌ی این برند فرانسوی به مسابقات رالی پس از جایگزینی با زیر برند لوکس یعنی DS محسوب می‌شود؛ اما این سیتروئن بوده که در سالیان گذشته از موفقیت‌های زیادی در این مسابقات لذت برده به‌گونه‌ای که سباستین لوب ۹ قهرمانی متوالی را با خودروهای Xsara،C۴ و DS ۳ به دست آورده است.

از زمان خداحافظی این مرد فرانسوی، مسابقات رالی جهان تحت سلطه‌ی یک تیم و یک مرد بوده است: فولکس‌واگن و سباستین اوژیه.

citroen2

سیتروئن امیدوار است که این خودروی جدید با بهره گفتن از قوانین فنی جدید نوار موفقیت‌های فولکس را قطع کند. از Kris Meeke بریتانیایی به عنوان یکی از راننده‌های سیتروئن نام برده شده و دو راننده‌ی دیگر هم در آینده به عنوان هم‌تیمی‌های او انجام وظیفه خواهند کرد.

citroen1

عضویت در کانال تلگرامی مجله ماشین زهتاب

درباره ی Dimitri

مطلب پیشنهادی

از خرید هامر H۲ در حال حاضر اجتناب کنید

اگر یک قهرمان حرفه‌ای باشید و البته ماشین زمان نیز در دست شما باشد تا …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *